//PAJIE\\


  • You just know my name not my story. I don't care what you think about me. Greyson Chance thinks I'm awesome \m/ till we meet again.





  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • assalamualaikum and hello
    Sunday, February 17, 2013 | 0 Comments


    Assalamualaikum to all muslim who read this. ba jawab lah nak tunggu apa lagi, memberi salam itu sunat dan menjawab salam itu wajib. *kening-kening* setelah sekian lama aku tidak update blog AKA tidak aktif begitu. insya-Allah mulai hari ini. detik ini. saat ini. eh? hahahaha! saya *bunyi drum; saspen sikit* NOOR FAZIRAH BT SERAN akan melibatkan diri dalam DUNIA BLOGGGGGG!!!!! ok tepuk tangan. *tepuk tangan* sebelum sebelum ni aku ada blog tapi tapi tapi lupa password and email. actually ni blog lama. ntah macam mana boleh ingat password and email sekali. blog ni dari aku form 2 kot. hah kira la berapa tahun dah usangnya blog ku tersayang. tsk tsk tsk. ok poyo je lebih. well kadang aku menaip ikut mood, hari ni mood tu datang la bhaiii~ esok esok tak tahu. harap ada lah, sebab saya ini seorang pemalas lagi pemalas ._. so salam perkenalan daripada saya, Fazirah Seran.


    xoxo; pajie :*

    Post a Comment