//PAJIE\\


  • You just know my name not my story. I don't care what you think about me. Greyson Chance thinks I'm awesome \m/ till we meet again.





  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • dan homework saya bertimbun
    Sunday, February 17, 2013 | 0 Comments

    assalamualaikum and hi kepada pembaca-pembaca blog ku. ok nampak gambar kat atas tu? begitu la keadaan aku sekarang. homework bertimbun hari akhir cuti baru nak siapkan tu pun malam. ok ini tak patut tak patut. jangan contohi ok! tak baik. besok pergi sekolah confirm mengantuk. bolehkah masa berhenti? tidak pun esok cuti. tidak pun esok cikgu tu tak datang sekolah. atau aku perlu ponteng sekolah? ok ini sangat tak patut! saya bantah yang arif. ok ini sudah terlebih. first day cuti,

     "nak sekolah. nak sekolah. rindu kat kawan. huwaaaa" 

    bila last dah cuti,

     "cuti panjang lah lagi. tak nak sekolah lah. homework belum siap..." and bla bla bla.

     ok itu saya! korang perasan tak aku ni kejap guna aku kejap guna saya. bahahahaha. perasan dak? hahaha ok jangan dipertikaikan itu. I think I should offline now because homeworksssss ku sedang menunggu disiapkan. ok tak lama lagi jam 7 MALAM! sempat ke? I hope yeahhh. 

    xoxo; pajie

    Post a Comment