//PAJIE\\


  • You just know my name not my story. I don't care what you think about me. Greyson Chance thinks I'm awesome \m/ till we meet again.





  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • you, why? :(
    Thursday, February 21, 2013 | 0 Comments

    dear you, kenapa tak reply whatsapp saya? are you busy? perasan tak whatsapp kita semakin hari semakin hmm pendek, yeahhh short conversation since yesterday. hari selasa tu kita takda whatsapp right? and why you didn't find me. patah seribu hatiku bila on hp there was no whatsapp from you. saya suka bila kau cari saya, saya suka bila kau intro whatsapp, and.. saya paling suka bila kau bahasakan diri kau dengan nama kau. comel :3 dah banyakkan gelaran yang kau bagi pada saya. tapi nevermind saya sukaaaaa. di kelas kita tidak berlayan kan, perasan tak? macam bergaduh tapi sebenarnya tak. haihhh, dalam hari ni berapa hari dah saya asyik mengeluh mengeluh mengeluh dan mengeluh yeahhh I know mengeluh tu tidak baik. you, reply ba whatsapp!

    xoxo;  pajie

    Post a Comment